ارتقای درجه شهرداری ایزدشهر

۱۳۹۴/۱۱/۴

شهر ایزدشهر از نظر موقعیت توریستی و مهاجرت و رشد جمعیت فصلی در سالیان اخیر و به تبع آن رشد درآمد که همگی از عوامل زمینه ساز شرایط ارتقاء درجه شهرداری می باشند با عملکرد مناسب اعضاء محترم شورای اسلامی شهر و شهردار محترم ایزدشهر ( مهندس یحیی پور) و تلاش های ایشان و عوامل ذیربط ،ارتقاء درجه شهرداری از 3 به 5 بعنوان یکی از اهداف کیفی مدیریت شهری محقق گردید، با امید به اینکه این مهم منشاء خیری در زمینه های مختلف هدایت و مدیریت شهری باشد.

 و اما مزایای ارتقای درجه شهرداری :

· جذب امکانات و خدمات و اعتبارات بیشتر برای پروژه‌های عمرانی و خدماتی، افزایش تجهیزات و امکانات شهر و شهرداری، افزايش سرانه مالي، اعتبارات هزينه‌اي و افزايش درآمدها به‌ويژه از محل ارزش افزوده مالیات‌ و خدمات بيشتر را به دنبال خواهد داشت که به‌طور قطع رونق اقتصادی و خروج از محرومیت ها و کاستی ها را شاهد خواهيم بود.

· تخصیص اعتبارات ملی و استانی بر اساس مؤلفه‌های جمعیتی افزایش خواهد یافت و زیرساخت‌های لازم برای آبادانی شهر و دیگر مزایای این امر مهیا خواهد شد.

· اجرای طرح طبقه بندی مشاغل و تغییر در ساختار تشکیلاتی سازمانی شهرداری و افزایش کارشناسان، افزایش توان استخدامی و تشکیل و افزایش واحدهای اداری و... ، ایجاد و افزایش تعداد سازمان‌های وابسته به شهرداری و ارتقای سازمان‌های تابعه کنونی و افزایش اعتبارات دیگر سازمان‌ها و ارگان‌های شهر می توان عنوان کرد که با ارتقای نمودار سازمانی جدید شهرداری بر اساس درجه بیشتر ، شهر و شهروندان شاهد ارایه خدمات مطلوب تر عمرانی و شهری از سوی شهرداری خواهند بود.

· افزایش تمایل سرمایه گذاران بخش خصوصی برای مشارکت در احداث زیرساختهای توسعه شهری از دیگر مزایای مهم ارتقای درجه شهرداری است.


 


تگ ها


ایزدشهر ارتقای درجه درجه بندی شهرداری شهردار ایزدشهر شورای اسلامی شهر

4 نظر ثبت شده
محمدى در تاریخ ۱۳۹۴/۱۱/۵ :
به اميد پيشرفت شهرمون، مسئولين هم واقعا در اين مدت اخير فعال بودند و جا داره ازشون قدردانى بشه، مطمئنن اشكالات و نقص هايى وجود داره اما منصفانه نيست كه عملكرد مثبتشان ناديده گرفته شود، ارزوى موفقيت براى مسئولين زحمت كش ايزدشهر
خاكپور در تاریخ ۱۳۹۴/۱۱/۵ :
تبريك
سپهر در تاریخ ۱۳۹۴/۱۱/۷ :
با تشکر از کارکنان و شهردار فعال و شورای شهر
رضوی در تاریخ ۱۳۹۴/۱۱/۹ :
از زحمات جناب شهردار بابت ارتقاء درجه شهرداری کمال تشکر را داریم