اطلاعیه

۱۳۹۴/۳/۲۷

 

با توجه به درخواست های مکرر شما مخاطبان و همشهریان عزیز مبنی بر اطلاع رسانی در مورد موضوعات پیش آمده ی اخیر در شهرداری ایزدشهر و شورای شهر، بنا بر رعایت قوانین مطبوعاتی و عدم داشتن مدارک قابل استناد برای اثبات یا انکار این موضوع، امکان درج خبر و اطلاع رسانی برای ما وجود نداشت. پس از قرار گرفتن اخباری مربوط به این موضوعات در سایت های معتبر خبری، بنا به درخواست های دوباره ی شما اقدام به منعکس کردن خبرهای درج شده در این سایت ها با ذکر نام منابع این اخبار کردیم که با واکنش های بجا و نابجای برخی سازمان ها و افراد روبرو شدیم.

سایت ایزدشهر من هیچگونه جهت گیری نسبت به این موضوعات نداشته و حتی صحت این اخبار را تایید نمی کند و تنها براساس عملکرد سایت به پوشش، منعکس کردن و تحلیل اخبار مربوط به شهر ایزدشهر که در سایت های معتبر خبری قرار می گیرند می پردازد.

 به روز رسانی:

قبل از هر چیز جا دارد به دلیل عدم انتشاری تعداد انبوهی از نظرات کاربران که در سایت منتشر نشده پوزش بخواهیم.
سایت "ایزدشهر من" به عنوان یک سایت ثبت شده در سامانه ساماندهی حق اجازه انتشار هر نظری را ندارد.

 

 

 


تگ ها


شورا اسلامی ایزدشهر

4 نظر ثبت شده
ابراهیمی در تاریخ ۱۳۹۴/۳/۲۷ :
سلام، وقت به خیر اطلاع رسانی و مردم رو آگاه کردن خوبه، البته مردم عزیز ما همه بیدارن و مطلع...فقط خواهشاً با آبروی کسی بازی نشه..همه جا این روزا صحبت از این داستاناست فقط بیایم تو تعریفامون یه خورده انصاف به خرج بدیم..انقدر دروغ به حقیقت اضافه نکنیم..این آقایون هنوز متهم هستن مجرم نیستن که...آبروی شهرمون در میونه...یه خورده با هم مهربونتر باشیم..همدل تر و صمیمی تر...به امید سربلندی و سرافرازی ایزدشهر و ایزدشهری... یا علی
محمد در تاریخ ۱۳۹۴/۳/۲۷ :
خوشحال شدیم یعنی بعد از هشت نه سال ما شاهد اجرای عدالت در ایزدشهر خواهیم بود؟
بی نام در تاریخ ۱۳۹۴/۳/۳۰ :
خوشحال شدیم که عدالت درایزدشهربرقراراست
تحليل گر سياسي در تاریخ ۱۳۹۴/۴/۱۵ :
با سلام
از شواري جديد ايزد شهر مي خواهيم كه ذهن افكار عمومي را به آرامش برساند و با گفتن واقيعت ماجراي شوراي قبلي در يك جلسه تخصصي بتواند ذهنيت بد مردم به شورا را پاك كرده و شوراي جديد بتواند بدون ذهنيت بد شوراي قبلي با تمام توان و حمايت تمام مردم و شهردار و مسوولين استان كار اين شهر را پيش ببرند.
تا ايت موضوع رو نتوانند حل كنند نه شهردار و نه شورا نمي توانند به كار خود ادامه بدهند در هصورت فرماندار نور آقاي خنجري بايد اين موضوع رو هر چه زود تر حل كند تا اين شهر كل شهرستان حوزه ايشان رو به حاشيه نبرد