اعلام برنامه های هفته دفاع مقدس در ایزدشهر

۱۳۹۴/۶/۲۹

جلسه ستاد نماز جمعه ایزدشهر با محوریت برنامه های دفاع مقدس در دفتر امام جمعه این شهر برگزار گردید.

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین حاجی زاده امام جمعه ایزدشهر بیان داشتند: هرکس در پیشرفت مباحث فرهنگی، قدمی بردارد کمتر از ثواب جهاد نیست و امروزه مبارزه و جهاد در همین جبهه قرار دارد.

ایشان خطاب به اعضای ستاد نماز جمعه فرمودند: کار فرهنگی یعنی ترویج دین و شما هر قدمی که در مباحث فرهنگی بردارید در واقع دین را ترویج و تبلیغ می کنید که این همان کار انبیاء است.

امام جمعه ایزدشهر ضمن دعوت همه به اتحاد و همدلی و دوری از تفرقه و اختلاف،افزودند: هر برکتی که خداوند به یک منطقه عنایت می فرماید در اتحاد و همدلی است.

در ادامه این جلسه ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس در ایزدشهر تشریح شد و تصمیماتی در این رابطه اتخاذ گردید.

برنامه های ویژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس عبارتند از:(هر شب یک مسجد,یک برنامه, یک مسابقه و دو جایزه)، کلنگ زنی پایگاه حضرت ابوالفضل(ع) ایزدشهر، برگزاری حلقه صالحین، برگزاری دعای عرفه و نماز عید قربان، غبار روبی از مزار شهداء و دیدار با خانواده شهداء و جانبازان و پیشکسوتان دفاع مقدس، پیاده روی بانوان بسیجی، همایش بسیجیان، ویزیت رایگان در مصلی نماز جمعه،اهداء خون توسط اعضای ستاد نماز جمعه،مسابقه دو ومیدانی، برگزاری نشست بصیرت افزایی دانش آموزی، رژه موتور سواران بسیجی، مسابقه تیراندازی با اهداف پروازی و برنامه های دیگر که قرار است در طی هفته دفاع مقدس در ایزدشهر برگزار گردد.

 


تگ ها


ایزدشهر امام جمعه ستاد فرهنگی طرح فرهنگی دفاع مقدس

هنوز نظری ثبت نشده, شما اولین نظر این مطلب را ثبت کنید