افتتاح و کلنگ‌زنی‌ چند پروژه در ایزدشهر

۱۳۹۵/۶/۲۳

 با حضور مسؤولان شهرستانی و شهری، پارک محله‌ای در خیابان گلستان 5 ایزدشهر در زمینی به مساحت یک‌هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد ریال در مدت 6 ماه افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

پروژه زیرسازی، آسفالت و احداث کانال هدایت آبهای سطحی در خیابان گلستان 65 ایزدشهر دومین پروژه افتتاحی در دومین روز از هفته دولت در ایزدشهر شهرستان نور بود که به منظور رفاه و آسایش ساکنان منطقه و جذب توریست و گردشگر برای ورود به ساحل دریا بهره‌برداری شد.

این پروژه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 300 میلیون تومان در مدت زمان 12 ماه با اعتبارات دولتی و درآمدهای شهرداری ایزدشهر با مشخصات فنی احداث کانال زیرزمینی به طول 400 مترمربع به صورت سرپوشیده، جدول و کانیو به طول 200 متر و زیرسازی و آسفالت حدود چهار هزار مترمربع در خیابان گلسار 65 اجرا شد.

همچنین 2 پروژه دیگر کلنگ‌زنی شد که نخستین پروژه کلنگ‌زنی پارک ساحلی در گلسار 15 به مساحت حدود سه هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال با پیش‌بینی مدت زمان 6 ماه برای اجرا و پروژه پیاده‌رو‌سازی شهر با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال و پیش‌بینی 6 ماه برای اجرا و تکمیل بوده است.

شهردار ایزدشهر در مراسم افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های این شهر گفت: مشکل وجود آب‌های سطحی در ایزدشهر یک بحران در زمان بارندگی محسوب می‌شد که با شناسایی کاسه آبریز و مشاوره با کارشناسان فنی از نظر علمی نسبت به احداث کانال دفع آب‌های سطحی اقدام کردیم و این مشکل رفع شد.

حسن یحیی‌پور افزود: برای احداث این کانال و زیرسازی و آسفالت مسیر یک میلیارد و 300 میلیون تومان هزینه شد که بخشی از محل تخصیصی تملک دارایی و مابقی از منابع داخلی شهرداری تامین شد.

وی با قدردانی از حمایت اعضای شورا و همراهی پرسنل شهرداری تصریح کرد: جشن پایان آسفالت معابر شهر را پایان امسال برگزار می‌کنیم.


تگ ها


هنوز تگی وجود ندارد

2 نظر ثبت شده
سعید در تاریخ ۱۳۹۵/۶/۲۷ :
ممنون جناب شهردار خسته نباشید l
سولیاوعسل در تاریخ ۱۳۹۵/۷/۸ :
باسلام..دستمریزاد به مسوولین زحمتکش محلمون .خداقوت..خسته نباشید...