برگزاری جشنواره تابستانی ساحل سالم-پارک پاک در ایزدشهر

۱۳۹۵/۵/۴

یکی از دغدغه های ما همیشه برگزاری جشن ها و اجتماعات مردمی در ایزدشهر بوده و هست، در این راستا پیگیری های زیادی از گذشته انجام شده بود که به دلایل مختلف از به انجام رسیدن آن جلوگیری شد یا حمایت های لازمه انجام نشد.

اما امروز خوشحالیم که که نخستین جشنواره تابستانی ساحلی در ایزدشهر برگزار شده و در روز های پایانی هر هفته شاهد برگزاری آن هستیم.

این جشنواره شامل جنگ شادی ، مهد ساحلی ، برپایی نمازجماعت و محفل قرآنی، عکاسخانه سنتی، نمایشگاه صنایع دستی ،برپایی غرفه عفاف وحجاب ، رادیو ساحل ، اجرای بازی های محلی و نمایشگاه غذای بومی سنتی مازندران است.

هرهفته چهارشنبه,پنجشنبه وجمعه عصرها در ساعت 20:30  ایزدشهر گلسار۱۵

البته ناگفته نماند که این طرح استانی است و اجرای آن باعث نمی شود مسئولین محترم ایزدشهر این بار سنگین فرهنگی را از دوش خود رها شده ببینند و بایستی با جدیت تمام تلاش خود را برای برگزاری چنین جشنواره هایی در آینده انجام دهند.

 

 

 

افتتاحیه جشنواره ساحل سالم شهر ایزدشهر با حضور مسئولین

 

اجرای نمایش طلاق و مهریه با حضور هنرمند ارزنده ی استانی فردین اسلامی

افتتاحیه رادیو ساحل با حضور جناب سرهنگ محمودی

 

مهد ساحلی در نخستین جشنواره تابستانی ساحل سالم،پارک پاک در شهر ایزدشهر

 

 

صندلی داغ با خانواده شهید مدافع حریم و حرم علی جمشیدی-لحظاتی زیبا و دلنشین با فضایی پر از صداقت.(اشک های انتظار و لبخند های امید)

 

مسابقه ای شاد و سراسر خنده با جوایز متعدد _جنگ شادی

 

از آقای سید محمود حسینی مربی برجسته ایزدشهری  رشته رزمی کیک بوکسینگ در جشنواره فرهنگی ورزشی ساحلی شهرستان نور تقدیر بعمل آمد

 


تگ ها


جشنواره جشنواره ساحلی

2 نظر ثبت شده
سولیاوعسل در تاریخ ۱۳۹۵/۵/۵ :
باسلام.بسیارزیباوعالی.دم همتون گرم.ازدست اندرکاران تابازدیدکنندگان..زیبنده محلمونه بیشترازاینا لایقش هستیم.بازاحسنت وبراوووووو.زنده بادایزدشهرمن..
سلیمی در تاریخ ۱۳۹۵/۵/۵ :
انشالله پایدار باشد