دوربین کنترل سرعت در ایزدشهر نصب می‌شود

۱۳۹۴/۱۱/۶

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، حسن یحیی‌پور در جلسه شورای ترافیک که به‌منظور رفع مشکلات ترافیکی شهر ایزدشهر در فرمانداری نور، برگزار شد، اظهار کرد: نتیجه عملکرد مسئولان را می‌توان از نگاه مردم متوجه شد، اگر عملکرد خوبی داشته باشیم، نگاه رضایت‌مندانه آنان را داریم و با عملکرد نامناسب هم مورد انتقاد هستیم.

وی افزود: برای کنترل ترافیک و سهولت در تردد در ایزدشهر نیازمند ایجاد یک بریدگی در مسیر سه کیلومتری هستیم که قرار بود دوربرگردان احداث شود، اما به دلیل عرض کم خیابان این کار عملی نیست و ناچار باید بریدگی ایجاد شود، که این امر به نصب علائم رانندگی و دوربین کنترل سرعت مشروط شد.

شهردار ایزدشهر گفت: با پلیس راهور و راه و شهرسازی توافق شد تا هم‌زمان با ایجاد بریدگی، دوربین پیشرفته پلاک‌خوان نصب و در دو طرف مسیر آرام‌ساز نصب شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نور در این جلسه اظهار کرد: براساس همه ضوابط نصب آرام‌ساز در جاده‌ها ممنوع است و علاوه بر ضوابط دستور اکید استاندار مازندران هم بر عدم نصب آرام‌ساز و جمع‌آوری سرعت‌‌گیرهای غیراستاندارد است.

علی رامین گفت: باید فرهنگ رانندگی و رعایت قوانین و نیز سرعت مطمئنه در مناطق مسکونی رعایت شود و این ضمن فرهنگ‌سازی نیازمند تدبیر لازم است.


 

منبع: خبرگزاری فارس


تگ ها


ایزدشهر

3 نظر ثبت شده
شهروند غیر بومی در تاریخ ۱۳۹۴/۱۱/۷ :
واقعا عالی میباشد.
جای بسی افتخار میباشد. وقتی میبینم ایزدشهر این چنین رشد نموده است. خسته نباشید
امیر عباس رنجبر در تاریخ ۱۳۹۴/۱۱/۸ :
خبر خیلی خوبیه برای همشهری های عزیزمون. فکر کنم اکثر مردم شهر هم موافق این حرکت هستن

خدا کنه تا قبل از عید این وعده عملی بشه و خیابان اصلی شهر محل تاخت و تاز ماشین های لوکس نشه.
به امید آن روز
mahdavi در تاریخ ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ :
با تشکر از اقای شهردار که دراین روزهاشهرداری خیلی فعال شده