راه اندازی كارخانه كمپوست در غرب مازندران

۱۳۹۵/۶/۲۳

خط تعامل ٫ گامی برای توسعه پایدار شهرستان های نور و محمودآباد:

با حضور نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی ، فرمانداران ،بخشداران و شهرداران شهرستان های نور و محمودآباد جلسه ای در خصوص احداث کارخانه زباله سوز و رفع معضل زباله و پسماند ، در دفتر ارتباط مردمی  علی اسماعیلی برگزار شد .

علی اسماعیلی در این جلسه اظهار کرد:مشکل بحران ساز  زباله پسماند در شهرستان های نور و محمودآباد باید هرچه زودتر با مشورت و توافق جمعی، ساماندهی و رفع شود.

وی گفت:هرساله 40 تا 45 هزار تن زباله در کشور تولید می شود و سرانه تولید برای هر نفر 900 گرم است و این در حالیست که سرانه زباله در دو شهرستان نور و محمودآباد به عنوان مناطق توریست پذیر ، گاهی به چند برابر این مقدار نیز خواهد رسید و بهترین و موثرترین راه رفع آن، سوزاندن زباله و تبدیل آن به برق وانرژیست .

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شهرداری محمودآباد ماهانه 170 میلیون تومان جهت دفع زباله به شهرداری آمل می پردازد و این مهم ضرورت احداث کارخانه زباله سوز در این منطقه را نشان میدهد

اسماعیلی خاطرنشان کرد: چندی پیش با هماهنگی هایی که با معاونت شهرداری تهران صورت گرفته شد٫ از کارخانه زباله سوز کهریزک تهران بازدید به عمل آوردیم .

در پایان ٫ اعضا جلسه که نماینده مردم شریف نور و محمودآباد٫ فرمانداران ٫ معاونین فرمانداران و شهرداران دو شهرستان نور و محمودآباد بودند٫ مصوب کردند٫ ضمن بازدید از کارخانه زباله سوز کهریزک ٫ این مصوبه در جلسات شورای شهرهای دو شهرستان مطرح و به هماهنگی برسد تا مقدمات کار برای برطرف کردن بزرگترین معضل شهرستان های نور و محمودآباد انجام شود.

شهردار ايزدشهر با مژده به شهروندان ايزدشهر گفت:
طي جلسه سه ساعتی كه با حضور شهرداران نور و محمود اباد در دفتر نماينده مجلس برگزارشد انشالاه بزودي شاهد راه اندازي كارخانه كمپوست خواهيم بود که در آينده درامد پايدار خوبي براي شهرداري ها خواهد بود.

 


تگ ها


هنوز تگی وجود ندارد

هنوز نظری ثبت نشده, شما اولین نظر این مطلب را ثبت کنید