پارک جنگلی انتهای گلستان 5 به شهرداری ایزدشهر واگذار می‌شود

۱۳۹۵/۴/۲۲

پارک جنگلی ایزدشهر دارای مساحت 3 هزار و 600 هكتار می باشد که درسال 1387 در سفر دوم هيئت دولت به استان مازندران 50  هكتار از اين پارك به‌ عنوان منطقه نمونه گردشگري معرفي شد.

 اين پارك جنگلي با حفظ بافت و بدون قطع درخت و در آینده نزدیک با امكانات رفاهي مناسب شامل كلبه‌هاي اقامتي، زمين بازي، پارك كودك، آلاچيق، سرويس بهداشتي نقطه بسيار خوبي براي جذب گردشگر خواهد بود.

اين جنگل به‌واسطه جاد‌ه‌اي كه بازگشايي شده است به جاده چمستان و شهر چمستان نيز متصل می باشد و مي‌تواند راه دسترسي شهر چمستان نیز محسوب شود.

 

 

شهردار ایزدشهر : با هماهنگی و پیگیری نماینده شهرستان تا پایان سال پارک جنگلی انتهای گلستان 5 به شهرداری ایزدشهر واگذار می‌شود.

حسن یحیی‌پور در همایش «محله ما» که با محوریت اعتیاد و به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به منطقه گلستان 5 ایزدشهر و مشکلات موجود برای اهالی، شهرداری ایزدشهر تلاش کرد تا اقدامات مناسبی را در منطقه انجام و خدماتی را ارائه کند تا برخی مشکلات منطقه کاهش یابد.

شهردارایزدشهر اضافه کرد: با هماهنگی و تلاش نماینده شهرستان قرار شد تا پارک جنگلی در همین منطقه به شهرداری ایزدشهر واگذار شود، که پس از واگذاری با اقداماتی که صورت می‌گیرد، ضمن اشتغال‌زایی و منبع درآمدی بخش دیگری از مشکلات منطقه رفع می‌شود.

یحیی پور با اشاره به حضور و بازدید سرمایه‌گذاران از پارک و آمادگی سرمایه‌گذاری، اظهار امیدواری کرد تاپایان سال این پارک واگذار شود.

شهردار ایزدشهر از آمادگی احداث سرای سالمندان در بخشی از پارک با مجوز شبکه بهداشت و درمان خبر داد.



تگ ها


ایزدشهر پارک جنگلی ایزدشهر

2 نظر ثبت شده
سولیاوعسل در تاریخ ۱۳۹۵/۴/۲۳ :
خداقوت.دستمریزاد.واقعاکاری ماندگارازشمابحای میماند.براوو..احسنت.خسته نباشین.
محسن در تاریخ ۱۳۹۵/۵/۱۰ :
لطفا حواستون باشه که این منطقه بکر محل تجمع اشغال و ازدهام بیش از حد و تخریب این ثروت خدادادی نشه .عرض جاده خیلی کمتر از اونی هست که بتونین این کارهایی که گفتین عملی کنین .ضمنا خود گلستان 5 از محل ورودی جاده جهت گردشگر وضع زننده ای از لحاظ بصری و فرهنگی اهالی داره