پیگیری خبر - حمایت از حیوانات بی سرپرست در ایزدشهر

۱۳۹۵/۲/۲

چندی پیش خبری مبنی بر "حمایت از حیوانات بی سرپرست توسط شهرداری ایزدشهر" منتشر شد که این خبر منجر به شادی گروه ها و افراد حامیان حیوانات شده بود.

حمایت از حیوانات ایزدشهر

لذا تصمیم بر پیگیری این خبر گرفتیم و در این راستا صحبتی دوستانه با یکی از فعالین عرصه حمایت از حیوانات در ایزدشهر داشته ایم .


ایشان ضمن تشکر ویژه از زحمات شهرداری ایزدشهر خاطر نشان کردند که یکی از فعالیت های شهرداری در این زمینه نصب بنر های حمایت از حیوانات بوده که هر چند برخی شهر های مجاور نیز بنر های حمایتی را در سطح شهر نصب کردند ولی بعد از چند روز بنر ها برداشته شد اما در ایزدشهر بعد از گذشت یک ماه هنوز  بنر های جمع نشده اند  که این امر را یک اتفاق خوب در این زمینه دانستند و از همکاری شهرداری ابراز خرسندی داشتند.
همچنین در خصوص واگذاری زمین جهت  محل نگهداری از سگ های بی سرپرست اعلام داشتند که به دلیل نبود زمین مناسب برای این کار هنوز زمینی واگذار نشده اما قول هایی از طرف شهرداری داده شده است که در کل اقدامات شهرداری مثبت ارزیابی می شود.

ایشان از تمامی همشهریان گرامی خواستار حمایت همه جانبه از سگ های بی سرپرت شد؛ با جلوگیری از آزار رساندن به حیوانات؛غذا دادن با پسمانده های غذایی؛ آموزش به کودکان  و مواردی از این دست می توان نقش مهم و موثری در حمایت از این مخلوقات خداوند داشت.

ایشان همچنین خاطر نشان شدند افرادی که مایل به همکاری در این زمینه هستند می توانند با ایشان در ارتباط باشند.

شماره تماس : 09381903194


تگ ها


شهرداری ایزدشهر بررسی مشکلات ایزدشهر

هنوز نظری ثبت نشده, شما اولین نظر این مطلب را ثبت کنید