زنگ شروع مدارس ایزدشهر نواخته شد

۱۳۹۴/۷/۴

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه ایزدشهر، زنگ آغاز سال تحصیلی مدارس ایزدشهر توسط امام جمعه این شهر به صدا در آمد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی زاده با تبریک آغاز سال تحصیلی به دانش آموزان و فرهنگیان و اولیای دانش آموزان بیان داشتند که جایگاه علم و عالم و کسب علم در اسلام جایگاه ویژه ای است و دانش آموزان باید از این فرصت طلایی کمال استفاده را ببرند.

ایشان ضمن گرامیداشت ایام هفته دفاع مقدس فرمودند در دهه شصت، عده ای قابل توجه از دانش آموزان با حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل دین خود را به انقلاب ادا کردند.

امام جمعه ایزدشهر بیان داشتند که وظیفه امروز دانش آموزان حضور جدی و فعال در عرصه جهاد علمی است.

DSC_0010 DSC_0013 DSC_0054 DSC_0059 DSC_0064 


تگ ها


ایزدشهر امام جمعه ستاد فرهنگی طرح فرهنگی امام جمعه ایزدشهر

4 نظر ثبت شده
رضوان در تاریخ ۱۳۹۴/۷/۵ :
زنده باد اقای شهردار
سولیاوعسل در تاریخ ۱۳۹۴/۷/۶ :
باسلام چرامطلب بنده رو برویت نگذاشتیم؟مگه چی گفتم ؟چراازواقعیت فرارمیکنید؟گفتم بهترنبودرنگ صندلیهاتون همرنگ میبود نه گل منگل؟؟سعی کنیدازواقعیت فرارنکنید.در رویه پاشنه نمیچرخه.بترسیدکه خدای نکرده بروزگاردوستانتان درشورادچارنشوید.سعی کنیدواقعیت رومنعکس نماییدنه هرچی دلتان میخوادوبرای حفظ صندلی ریاستتان.
ایزدشهر من در تاریخ ۱۳۹۴/۷/۷ :
با سلام؛ بازدید کننده گرامی سولیاوعسل .
بنده به شخصه نظر شما را نخوانده ام و احتمالا یکی دیگر از مدیران این سایت حذف کرده است؛
انتشار نظر ها و مطالب متناسب با عرف جامعه و رعایت قوانین جاری کشور است. بار ها و بار ها ذکر شده است که ما نمی توانیم هر چیزی را منتشر کنیم حتی اگر نظر شخصی خودمان نیز همان باشد! با این حال همه بازدید کنندگان سایت برای ما محترم هستند؛
در ضمن ما "شغل آزاد" داریم و به هیچ نهاد و اداره وابسته نیستیم و سایت با هزینه شخصی راه اندازی شده و مهم تر از هزینه زمانی است که صرف به روز رسانی سایت می کنیم و تمام سختی ها و انتقادات،دشواری ها؛ تهدید ها را به جان می خریم تا یک رسانه مفید و به دور از حاشیه برای مردم شهر باشیم و اگر نه صندلی ریاست که هیچ؛ حتی یک صندلی سالم نیز برا نشستن پشت کامپیوتر به زور داریم که اگر این صندلی را هم از ما بگیرند بر روی زمین می نشینیم و دوباره سایت را به روز می کنیم :)
سولیاوعسل در تاریخ ۱۳۹۴/۷/۷ :
باسلام ممنون ازپاسخگویی براوووووووو