مراسم معارفه شهردار جدید ایزدشهر

۱۳۹۳/۱۰/۱

مراسم معارفه شهردار جدید ایزدشهر

 

مراسم معارفه شهردار جدید ایزدشهر با حضور نبیان معاون عمرانی استاندار ، نوروزی مدیرکل راه و شهر سازی ، محمدی تاکامی مدیرکل دفتر امور شهری و شورا ها ، آجدانی مدیر کل آموزش و پژوهش ، فیاضی نماینده مردم نور و محمود آباد ، حاج احمد ناطق مشاور وزیر نفت ، حاجی زاده امام جمعه  ایزدشهر ، خنجری فرماندار شهرستان نور ، اعضای شورای شهر ایزدشهر ، اعضای شورای شهر امل و دابودشت ، شهردار آمل و تنی چند از مسوولان محلی  در مجتمع فرهنگی آموزشی بانک ملت ایزدشهر برگزار شد.

 

در این مراسم خنجری فرماندار ،  حاجی زاده امام جمعه ایزدشهر ، فیاضی نماینده مجلس  ، بینایی رییس شورای شهر ایزدشهر ، نبیان معاون عمرانی استاندار سخنرانی کردند و از زحمات رستمی سرپرست شهرداری ایزدشهر تقدیر شد و یحیی پور که پیش از این به عنوان شهردار شهر دابودشت مشغول فعالیت بوده است، به عنوان شهردار ایزدشهر معرفی شد.

 

حسن یحیی پور شهردار جدید ایزدشهر با عنوان اینکه شهر خوب دست یافتنی نیست و ساختنی است، گفت: این ساختن با وحدت و همدلی ایجاد می شود.
وی افزود: برای پیشرفت ایزدشهر ۱۰ برنامه شامل استفاده از پیشرفت های علمی، ایجاد اتاق فکر تخصصی، ایجاد زیرساخت گردشگری، نظام پیشنهادات در شهرداری ، جلوگیری از آلودگی محیط زیست، توسعه فضای سبز و مبلمان شهری، فراهم کردن بستر لازم برای سرمایه گذاری و ... درنظر گرفته شده است.

 

علی نبیان  معاون عمرانی استاندار گفت: اعضای شورای شهر و شهردار، شش برادر و اعضای یک خانواده هستند که باید با یکدیگر تعامل داشته و در تمام زمینه های اقتصادی، فضای سبز، مبلمان شهری و غیره تعامل داشته باشند.
وی با بیان اینکه ایزدشهر مختص به همه ایرانیان است، بیان داشت: این شهر گردشگرپذیر شمار بیشتری مسافران را در ایام تعطیلات جذب می کند.

 

هادی خنجری فرماندار شهرستان نور نیز با اشاره به اینکه مردم ولی نعمت ما هستند، تصریح کرد: باید در خدمتگذاری به مردم کوشا باشیم.

 

فیاضی نماینده مردم نور و محمودآباد اظهار داشت: از ابتدای مسئولیت نمایندگی مردم اعلام کردم دخالت غیرمسئولانه نمی‌کنم و به جزییات انتخاب شهردار و یا مسئولان ورود پیدا نمی‌کنم، کما اینکه شهردار را نمی‌شناسم همان‌طور که شهردار قبلی را نمی‌شناختم، اما وظیفه داریم برای منافع مردم رودربایستی با هیچکس و جریانی نداشته باشیم و مدافع حق و حقیقت باشیم و نظارت قانونی خود را اعمال کنیم.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی استیضاح و عزل را وظیفه قانونی شورا دانست و افزود: اگر شهردار در اجرای قانون و منافع مردم قصور داشت باید عزل شود، اما بهتر است از ابتدا در انتخاب دقت بیشتری شود تا یک‌دوره چهار ساله شورا یک شهردار مجرب داشته باشد که شهر مدیریت شود و پیشرفت کند.

این مسئول با اشاره به اینکه ایزدشهر یک قطعه و پازل از خاک جمهوری اسلامی است، ابراز داشت: با توجه به موقعیت توریستی، متعلق به همه مردم است و با وجود شورا و شهردار، نباید مردم برای آسفالت یک کوچه به نماینده مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: ایزدشهر می‌تواند مرکز ثقل اقتصادی مازندران باشد به شرطی که شورای شهر چشم‌انداز توسعه شهر را برای مدت طولانی‌تر تهیه و از وجود سرمایه‌داران و سرمایه‌گذاران استفاده کند و شهر را مدیریت کند تا به نقطه مورد نظر برسد.

 

امام جمعه ایزدشهر بیان داشت: هرجا دوصدایی و اختلاف به‌وجود آید، آن وقت خدمت کم‌رنگ و بی‌خاصیت می‌شود.

وی ابراز داشت: ایزدشهر ظرفیت زیادی برای کار دارد، اگر چه سه محله است، ما یک ایزدشهر می‌شناسیم و باید به همه ایزدشهر به یک یک نگاه دیده و کار شود.

امام جمعه ایزدشهر افزود: ایزدشهر، یک شهر توریستی و مسافرپذیر است و ما این موضوع را فرصت ممتاز برای شهر می‌دانیم و از مهمانان استقبال می‌کنیم و در خدمتگزاری و ارائه خدمات کوتاهی نخواهیم کرد لیکن از کار فرهنگی هم نباید غافل شد و باید مراقبت کرد تا فرهنگ اسلامی، ایرانی و بومی دستخوش توریست و فرهنگ وارداتی نشود.

 

گروه ایزدشهر من ، ضمن عرض تبریک به مهندس یحیی پور برای انتصاب ایشان به عنوان شهردار ایزدشهر ، امیدوار است در این مسئولیت خطیر به عنوان خدمتگزاری پر تلاش و کارآمد ، نوید بخش نشاط و تحرک بیشتر این شهر در راستای توسعه عمران و  آبادانی و ارتقای سطح خدمات شهروندی شوند. موفقیت روز افزون ایشان را در این راه از خداوند منان مسئلت می نماییم. 

 

 

 

 

 

 

 

موضوعات مرتبط :  مهندس حسن یحیی پور به عنوان شهردار ایزدشهر انتخاب شد.

 


تگ ها


شهرداری ایزدشهر

5 نظر ثبت شده
حسینی در تاریخ ۱۳۹۳/۱۰/۱ :
تبریک به آقای یحیی پور
انشاءالله همیشه موفق باشند
شهر ما نیاز به یک برنامه جامع و خوب دارد و البته نیاز به افرادی که توانایی اجرای ان را داشته باشند.
شورای اسلامی شهر ایزدشهر علیرغم تلاشهایی که داشتند در این چند سال اخیر، اما بیشتر درگیر جناح بازی و درگیری داخلی بودند تا فکر ابادانی شهر ایزدشهر.
انتظار مردم ایزدشهر از نماینده هاشون بسیار بیشتر از اینهاست.
انشاءالله که با آمدن آقای یحیی پور چشم انداز و رویه جدیدی را هم در شورا و هم در شهرداری ایزدشهر ببینیم.
همچنین تشکر از شما و سایت خوبتون به خاطر اطلاع رسانی. امیدوارم همیشه موفق باشید.
اسماعیل زاده در تاریخ ۱۳۹۳/۱۰/۱ :
شنیدیم آقای فیاضی شمشیر رو از رو بسته بود.

ما که نفهمیدیم چرا علی پور رو انداختند بیرون، جالبه هیچ کی یه توضیح هم نمیخواد.

شهردار بازیچه شورا ست،
تا زمانی که افراد نا لایق صرفا با ت.... و. پ.... وارد شورا میشن اوضاعی بهتر از این نباید انتظار داشت.
امیدوارم افراد سالم و دلسوز درون شورا زمام امور را در دست بگیرند.
علی کلوانی نیتلی در تاریخ ۱۳۹۳/۱۰/۲ :
سلام
وقت بخیر
طاعات همه شما مقبول درگاه حق.
دوستان آقای علی پور هیچ تجربه در امر شهرداری نداشته و نه تنها رشته تحصیلی و تجارب کاری ایشان هم مرتبط با شهرداری نبوده، حال از پروسه انتخاب ایشان و معرفی ایشان خارج شویم که توضیح مفصلی دارد. در پروسه استیضاح ایشان نکات زیادی مطرح می باشد.
که بارز ترین آنها نبود و یا عدم جذب سرمایه گذار و هم چنین برخورد نا مناسب یا عدم تعامل با پرسنل و اعضای شورا و هم چنین اجرای غیر تخصصی برخی پروژه ها و... اشاره کرد. بصورت مفصل حاضر به پاسخ گویی هستم. در مورد جناب مهندس یحیی پور عارضم ایشان عناوین متعددی داشته که با کمی تحقیق و مراجعه به دابودشت میتوان به آن پی برد. امید است از تجارب ایشان و انتقاد و پیشنهاد سازنده همه شهروندان و تعامل همه اعضا شورا و کارمندان راه موفقیت بیشتری برایشان تامین کنیم
محمد خاکپور در تاریخ ۱۳۹۳/۱۰/۲ :
انتصاب اقای یحیی پور را به ایشان تبریک میگم
تعریف ایشون رو زیاد شنیدیم
موفق باشند.
محسنی در تاریخ ۱۳۹۳/۱۰/۳ :
جا داره از حاج اقای بینایی و بقیه اعضای شورای شهز به دلیل انتخاب اشهرداری که احساس میکنم تجربه کاریش به درد ایزد شهر بخوره تشکر کیم